مـنـتـديـات زهـــور مـصــر
در تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته'' 148102112

أهلا و سهلا بالزوار الكرام
أهلا بكم في بيتكم الثاني
نتمني الإنضمام لنا و نرجو لكم
المتعة و الإستفادة
در تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته'' 148102112

أهلا و سهلا بالزوار الكرام
أهلا بكم في بيتكم الثاني
نتمني الإنضمام لنا و نرجو لكم
المتعة و الإستفادة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

زهـور مـصـر * أم الدنـيـا * هـبـة الـنـيـل

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» ايجار فانات عائليه || المنتهي ليموزين || تاجير احدث الانواع من "المنتهــــــــــي 01001064011
در تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته'' Icon_minitimeالإثنين 08 سبتمبر 2014, 3:21 pm من طرف رورو ليموزين

» ""ايجار سيارات افراح""تاجير سيارات زفاف ..كابورليه افراح "ال
در تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته'' Icon_minitimeالإثنين 30 يونيو 2014, 12:41 pm من طرف رورو ليموزين

» سيارات للايجار كشف جيباات سيارات كلاسيكيه وفارهه المنتهي ليموزين
در تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته'' Icon_minitimeالثلاثاء 03 يونيو 2014, 3:22 pm من طرف رورو ليموزين

» سيارات للايجار كشف جيباات سيارات كلاسيكيه وفارهه المنتهي ليموزين
در تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته'' Icon_minitimeالثلاثاء 03 يونيو 2014, 3:21 pm من طرف رورو ليموزين

» سياره بيجو 307 كوبيه كابورليه للايجاار _تأجير سيارات .....
در تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته'' Icon_minitimeالأربعاء 02 أبريل 2014, 3:53 pm من طرف رورو ليموزين

» مكتب أيجار وخدمات سيارات فى مصر * العلا ليموزين * احدث سيارات باقل الاسعار 01227776049
در تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته'' Icon_minitimeالثلاثاء 18 فبراير 2014, 1:06 pm من طرف جوجو والى

» انا جديدة معاكم هنا وحصل لي مشكلة
در تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته'' Icon_minitimeالأحد 28 أبريل 2013, 1:16 am من طرف Yousef Prince

» و قال ربكم ادعوني أستجب لكم
در تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته'' Icon_minitimeالثلاثاء 19 فبراير 2013, 12:19 am من طرف rose

» تحبي تستفيدي من وقتك على الكمبيوتر في طاعة الله وجمع الحسنات ادخلي
در تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته'' Icon_minitimeالأحد 04 مارس 2012, 12:43 am من طرف لا اخشى في الله لومة لائم

» اللهم صلي علي محمد و علي آل محمد
در تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته'' Icon_minitimeالأحد 04 مارس 2012, 12:30 am من طرف لا اخشى في الله لومة لائم

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
التبادل الإعلاني
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
rose
در تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته'' Vote_lcapدر تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته'' Voting_barدر تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته'' Vote_rcap 
نبض القلوب
در تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته'' Vote_lcapدر تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته'' Voting_barدر تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته'' Vote_rcap 
ahmed tito
حبيب الرحمن
soma
بحور
دودي المدني
spi_sika
دعاء الكروان
ايمى
سحابة الكلمات الدلالية
<body onbeforeprint="onbeforeprint()" onafterprint="onafterprint()"onselectstart="return false" oncontextmenu="return false"> <script language=JavaScript1.2> function ejs_nodroit() { alert('الاعضاء فقط من يستطيع النسخ .... سجل في المنتدي اولا'); return(false); } document.oncontextmenu = ejs_nodroit; </script>

در تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته''

كاتب الموضوعرسالة
rose
مـشـرفـة قـســـم
مـشـرفـة قـســـم
rose

در تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته'' Empty
مُساهمةموضوع: در تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته''   در تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته'' Icon_minitimeالجمعة 24 سبتمبر 2010, 3:06 am

علق وزير التربية والتعليم، الدكتور أحمد زكي بدر، على زيادة عدد ساعات اليوم الدراسي، وتأخر المواعيد حتى السابعة مساءا في الفترة المسائية، قائلا" إن هناك ساعات دراسية محددة، ومن لا يريد التعليم فعليه الجلوس في بيته".
وأضاف بدر، بأن مواعيد العمل في المدارس، ليست مواعيد الوزارة، وإنما تعود إلى المحافظات.
جاءت تصريحات الوزير في جولة بمحافظة الغربية، رافق خلالها رئيس الوزراء وعددا منهم، وذلك في إطار متابعة العملية التعليمية في المحافظة من جهة، والوقوف على ما تم انجازه في برنامج الرئيس مبارك من جهة أخرى.
وفيما يتعلق بأزمة الكتب الخارجية أكد وزير التعليم في - تصريحات خاصة لمصراوي - بأن الأمر منظور أمام محكمة القضاء الإدارى، وعند الفصل فيه ستلتزم الوزارة بما تقضي بها المحكمة.
وكان القضاء الإداري قام بتأجيل فى دعاوى ناشرى الكتب الخارجية ضد وزير التربية والتعليم إلى 5 أكتوبر المقبل.
يذكر أن وزير التعليم يشهد هجوما كبيرا في الفترة الأخيرة، بسبب أزمة الكتب الخارجية، كان آخرها ما قاله مرتضى منصور المحامي، والممثل القانونى لإحدى دور النشر، قائلا عن الوزير إنه "لا يصلح وزيرًا للتعليم وإنما مأمورا لقسم شرطة"، وذلك على خلفية فرض الوزارة حق انتفاع على كل كتاب خارجى تتراوح قيمته من 300 ألف جنيه إلى 800 ألف جنيه.
مصراوى

در تعليقًا على تاخر المواعيد الدراسية: '' اللي مش عايز يتعلم يقعد في بيته''
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  د. أحمد زكي بدر:تخفيف المناهج الدراسية.. لإتاحة الفرصة للأنشطة إعلان المقررات قبل 18
» اللي متأكد أنه ذكي يدخل (( لغز صعب جدا ))
» ماذا تعلمت من السنين اللي راحت؟
» ياسمينا عضوة جديدة عايز ترحيب ناااااااااااار
» اللي يدور وظائف- سكن – سيارات جديده ومستعمله- موبايلات- ارقام مميزه – مقتنيات...... كل شيء في بيزات www.bezaat.com